Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Langezwaag, Nederland van Rinke Hoekema - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Langezwaag, Nederland van Rinke Hoekema - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Door: Heit

Blijf op de hoogte en volg Rinke

03 December 2015 | Nederland, Langezwaag

Het zijn nu echt de laatste loodjes ...
Zo goed als alles is ingepakt, hopelijk niets vergeten maar daar komen we dan aan de andere kant van de plas wel achter. Of vannacht in een helder moment.
De wekker staat op 4 uur, even realiseren waarom zo vroeg, dan ontbijten, auto inpakken en Rinke ophalen. Om 6 uur willen we vertrekken vanuit Wolvega naar Schiphol. Hopelijk niet te veel file's onderweg. Mocht dat wel zo zijn, we hebben een half uur speling.
We vliegen met TUI-fly, vlucht OR 375, vertrek gepland om 11.00 uur, aankomst rond 17.00 uur lokale tijd.
We zijn erg benieuwd hoe Rinke en Anna het vliegen en wachten gaan beleven. Op Schiphol zal wel Wifi zijn (hoop ik), in de Boeing 787 Dreamliner is het er zeker niet. Daarom al vast maar de nodige filmpjes op de tablet gezet, zodat Rinke zich in ieder geval daar mee kan vermaken.
We zijn blij dat Rinke in zijn woning heeft kunnen wennen aan het gebruik van een koptelefoon, toch wel een voorwaarde om in het vliegtuig van zijn tablet te kunnen genieten.

Straks nog even douchen, een borrel en dan te kooi, hopen dat we niet te lang wakker liggen met gepieker of we alles wel mee hebben. :-)

Tot aan de andere kant van de plas!

• 03 December 2015 - 21:23

Sanne Horlings:

Heel erg veel plezier, geniet ervan! Ik ben benieuwd naar de verhalen, en tot na de vakantie.

• 03 December 2015 - 21:25

Corien:

Een heel goede reis en een mooi resultaat met de dolfijnentraining!

• 03 December 2015 - 23:52

Silvia:

Goede en veilige vlucht toegewenst! En geniet van deze bijzondere en leerzame reis!

• 04 December 2015 - 07:18

Akkelien:

Hoi rinke en fam wij wensen een goeie reis en heeeeel veeeeel plezier met de dolfijnen een dikke tut uit waldsein

• 04 December 2015 - 08:54

Linda :

We wensen jullie een hele goede vlucht, en heel veel plezier daar!

• 04 December 2015 - 11:21

Heit En Mem:

Jimme sille no al yn it fleanmasine sitte. In goede reis tawinske.

• 04 December 2015 - 22:47

Boukje:

Ik hoorde van Ria dat jullie vanmorgen zijn vertrokken, lang gewacht en nu is het eindelijk zover! Geniet ervan, een fijne vakantie, groetjes Boukje

• 06 Januari 2016 - 09:48

Sjoerdsje Stuiver:

Maandag 4/1 hoorde ik van Foekje van jullie site.

4/12 Anna vertelde dat ze het vliegen best spannend vond!
    Waarop een van de leerlingen vertelde dat zij ook elke zomer met het vliegtuig ging.
    Dat was een fijne opmerking voor Anna.