Watervrees? Echt niet! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rinke Hoekema - WaarBenJij.nu Watervrees? Echt niet! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Rinke Hoekema - WaarBenJij.nu

Watervrees? Echt niet!

Door: Heit

Blijf op de hoogte en volg Rinke

07 December 2015 | Curaçao, Curaçao

Enigszins uitgeslapen vandaag, ook al waren we weer vrij vroeg wakker, toch weer blijven liggen.
Rustig ontbeten, rekken en strekken, tot ons appartement aan de beurt was om schoon gemaakt te worden.
Gelukkig is het zwembad dichtbij, en dat vond Rinke erg ...
Er waren ook wat andere gezinnen, waar Anna vrij snel contact kreeg. Sterre laat er dan ook geen gras over groeien. :-)
Daarnaast hebben we iets gezien bij Rinke, wat voor ons nieuw was: hij gaat uit zichzelf onder water en beleeft er plezier aan! Heel bijzonder en leuk om te zien, al had ik eerst wel de neiging het water in te springen om hem boven water te tillen. Het filmpje laat zien dat dit echt niet nodig is. :-)
Omdat Rinke tussen de middag én gisteravond niet veel had gegeten, vanavond maar aan de pannenkoeken. Eigenlijk zaterdagse kost voor een kustvaartman (snert en pannenkoeken na), dat kon Rinke niets schelen, hij heeft er met smaak zes verorberd.
Morgen gaan we kennis maken met de therapeuten en heeft Rinke om half vier zijn eerste therapie sessie. Spannend!

Tot later ...

• 07 December 2015 - 07:16

Akkelien:

Mooie foto's en filmpje .heerlijk om de dag tebeginnen met privé zwembad

• 07 December 2015 - 09:42

Jose:

Wat leuk om alle verhalen te lezen!! zo te horen zijn de eerste dagen geslaagd geweest! Jammer van het lange wachten voor de vlucht. Ik ben benieuwd naar de eerste sessie! En wat leuk om dat filmpje te zien van Rinke in het zwembad.

Gr José

• 07 December 2015 - 12:27

Silvia:

Klinkt lekker relaxed :-)
    Over een paar uurtjes jullie eerste sessie, spannend! Geniet er ook van!
    Ben nieuwsgierig naar jullie therapeut en dolfijn. Zijn jullie ook van plan om workshops te volgen?
    Fijn dat Anna ook iemand gevonden heeft! Voor anna ook veel plezier bij het broertjes en zusjesprogramma!

• 07 December 2015 - 13:55

Berenhol:

Ziet er leuk uit, iedereen wil wel even langs komen. het weer is hier lang zo mooi niet.
    Jullie genieten er maar lekker van.

• 07 December 2015 - 14:08

Antje Ramesu:

Hoi badgasten!mooi om zo jullie belevenissen te kunnen volgen. Fijn dat Rinke net zo geniet op zijn manier . Gister met de auto het eiland over gecrosst? We lezen het vast nog wel. En morgen eten jullie natuurlijk een taartje op Foek haar verjaardag. Die moet ze nu natuurlijk wel eventjes vieren! Hoi

• 07 December 2015 - 15:08

Gerben Rouw:

Heel veel plezier in het warme water rond Curacao. Spannende dag dus.
    Groet

• 07 December 2015 - 21:11

Nynke J. Arnout-Hoekema:

Gewéldig om Rinke zo te zien genieten en jullie met hem. Ben benieuwd naar morgen...

• 07 December 2015 - 22:48

Petra Hoekstra:

Ha familie, toch super dat we jullie reis op deze manier mee kunnen beleven. Niemand heeft dus watervrees, misschien Andries??? Nog niet op foto gezien